úterý 20. prosince 2016

bílá zima

Zima konečně dorazila i na Moravu :-). V neděli začalo sněžit a během pár hodin byla kalamita. Máme asi 4-5 cm sněhu a děti jsou nadšené :-). Mám nádherný pohled z okna, tak jen aby to aspoň vydrželo ještě chvíli. Když je takhle bílo, hned se mi líp peče a slepuje vánoční cukroví, ale už končím, dnes dodělám mini likérové špičky a mám hotovo, 9 druhů.
 mezi špaletovými okny mi pořád něco kvete, nově i rozmarýna z Chorvatska.
 Všechno je obalené sněhem.
 Konečně dorazily poličky-domečky do dětského pokoje. Sice jsem si původně představovala širší, ale to pak byly i hlubší a moc vyčnívaly do postele.
 Už tam bydlí koníci :-).
 Mnou šitá deka z druhé strany, tzv. vánoční strana :-).
 Ale tip na šitý dárek. Jedná se o vyhřívače kapes. Ušijete cokoliv, kočičku, andílka nebo jen třeba srdíčko a naplníte buď rýží, semínky nebo pecičkami. Já plnila sojovými boby. Pak dáte do mikrovlnky na půl minuty až minutu a hotovo, šup do kapsičky :-).

Mějte se krásně

1 komentář:

  1. Danu, to je krásná zimní pohádka. U nás ani vločka!
    Ta zahřívadla jsou opravdu parádní!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat