sobota 10. prosince 2016

3. advent

Všem přeji krásný 3. advent, nějak se mi začíná linka plnit různými vánočními dekoracemi, toto období mám moc ráda.
Neodolala jsem při vyzvedávání v Bellarose zlevněné Ib Larsen keramice v jejich showroomu v Modřicích.


 Zkoušela jsem nový recept, v podstatě jde o spojení dvou těst. Uděláte linecké, na které jste zvyklí, povrch potřete studenou vodou, trochu posypete cukrem moučkou a navrch položíte rozválené listové těsto. Obě těsta propícháte vidličkou na více místech a dáte na půl hodiny do ledničky, poté vykrajujete tvary, já vločky, (jen v receptu nebylo, co ze zbytkem těsta, protože díky dvěma vrstvám to nemůžete zase vypracovat a vyválet), tak jsem vykrájené těsto rozkrájela na nepravidelné tvary... Opět potřete vodou a buď posypete cukrem nebo namočíte do cukru, pečete na 180 C nanejvýš 10 minut, ještě horké obalujete v cukru. Není to špatné....
 vločky
 už vytažené z trouby a obalené v cukru
 vykrájené vločky (zbytek těsta)

 Udělala jsem si radost v Tchibu :-)
 a na Fleru. medvídek je dřevěný a namalovaný (mám i pro děti dřevěné dárky do kapsiček adventního kalendáře :-).

Takže krásný advent, nestresujte se, pečte, rozjímejte a hlavně si advent užívejte.

1 komentář:

  1. Danuško, taky mám tohle období moc ráda a ty jsi ho vylepšila půvabnými drobnostmi. To cukroví vypadá hodně zajímavě...
    Užívej si, pa Helena

    OdpovědětVymazat