středa 23. listopadu 2016

pomalu se připravuji na advent

Letos opět jehličnany se zahrady a hodně drobných šípků z mé milované růže Ballerina. Miluji tu vůni silic čerstvě nařezaných větviček, adventní svícen na stůl budu teprve vyrábět, ať je co nejčerstvější...
 Vchod do domu už vyzdoben
 Zimostráz dostal obal z mého starého svetru
 drobné stromečky (omotané větvičky drátkem),v podstatě rychlovka
 Truhlík zůstal od podzimu, jen dýně jsem dala pryč a doplnila zápichy

 Adventní svícen do práce, taky přírodní
 menší do kantýny
 věnec na hřbitov
 Tyto dva andělíčky jsem koupila v obchodě, jsou čokoládový, jsem zvědavá, jak dlouho vydrží....
vnitřní výzdoba až příště, krásnou dobu předadventní

5 komentářů:

  1. Dani, moc krásně zdobíš i tvoříš, já se nějak pořád neumím přeprogramovat na to že podzim skončil a začal advent .... včera u nás bylo krásných 17C .... a na zahradě mi vykvetly okrasné primulky ..... jaro jako vyšité .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Danuš jsi pilná. Moc pěkný věnce i svícny. Mám ráda přírodní materiál.

    OdpovědětVymazat
  3. Danuško, moc krásná výzdoba. Líbí se mi ten buxus ve svetru, věnec na dveřích.
    Přeji příjemný den a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat