čtvrtek 10. dubna 2014

Je u vás taky taková zima po dnech, kdy by se téměř dalo venku koupat v bazénu? Příroda si s námi zahrává, i když je pravda, že toto počasí asi spíše odpovídá dubnu....
Pár dalších kvetení ze zahrady
bílý narcis
 modřence
 Keria japonica (většinou je rozšířená její plnokvětá varianta), mně se líbí spíše tato, i proto že keř je spíše zakrslejší
 Zelenina už začíná rašit
 muchovník (amelanchier) už nakvétá (miluji jeho zralé plody)
 spirea prunifolia pleno (pro Markétku), pokud je na sluníčku, vytváří krásně kompaktní keř, u mě bohužel ve stínu, asi ho brzy přesadím
 botanická pivoňka (bohužel neznám přesný název)
 penízovka, když se vysemení
 a další z kolekce sbírkových fialek

Přeji pěkný zbytek týdne a odpočinkový víkend. Děkuji vám za návštěvu.

4 komentáře:

  1. Dani, děkuju ....... je krásný !!!! Já ho chci !!!! Marki

    PS: Kvete ti to nádherně !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, mají ho v zahradnických centrech, kdyby ne, tak napiš, pošlu Ti ho od nás :-). pa D.

      Vymazat
  2. No pááni, před pár dny byl truhlík prázdný a teď už vesele raší .... asi nějaká kosmická zelenina:-))
    Já vysela před týdnem a nic:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ani ne, ale špenát a bílá ředkev lezou rychle, taky jsem je přihnojila lignohumátem a zalévám je každý suchý den :-). Pa. D.

      Vymazat