pondělí 28. dubna 2014

Dnes jen krátce, má jedna z nejkrásnějších dřevitých pivoněk Hanakisoi

 Název této pivoňky bohužel neznám...

 a můj každodenní pohled z okna kuchyně, který miluji :-)
Krásný večer a děkuji za návštěvu.

6 komentářů:

  1. Dani, ta je nádherná !!!!! I tvůj výhled z kuchyně ..... přeji ti krásný první máj !!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překrásné kytičky, posílám pozdravy přeji pěknou neděli Danuško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Danuš, to je nádhera , moc se mi líbí Tvoje zahrada !!!
    Chtěla bych se zeptat jestli nějak pivońky na zimu zazimováváš ? Moje letošní zimu nezimu nedala. Tak nevím jestli jsem ji neměla třeba zakrýt.
    Měj se krásně a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, pivoňky nezazimovávám. Měly by být pro naše klima dostatečně mrazuodolné, ale už se mi i stalo, že mi jedna odešla. Záleží na tom, jak dlouho si ji měla, někdy v obchodech koupíš a když ji sázíš, tak se zjistí, že téměř neměla kořeny, takže spíš brát trochu narostlé nebo si vypěstovat ze semínek, což je ale běh na dlouhou trať :-). Chtěla-li by si to zkusit ze semínek, můžu Ti nějaké poslat. Měj se. Dana

    OdpovědětVymazat