úterý 5. listopadu 2013

Krásné chladné odpoledne,
i když v noci pršelo, podařilo se mi teď připravit pozemek na sadbu česneku, strejda mi sehnal český česnek, mám z toho velikou radost.... zatím jsem jen uhrabala pozemek a prosypala kompostem, je ještě dost mokro a doteď bylo moc teplo na česnek....
Na zahradě ještě kvetou růže a příroda je zmatená tím teplým počasím netypickým pro tento čas, takže mi začíná kvést jasmín nahokvětý a krokusy :-). Taky jsem udělala dlouho odkládaný rest a předělala své sluneční hodiny z Anglie na slunce :-). Užijte si dny, kdy ještě můžeme být venku a nezebou nás ruce a nohy. Hezké odpoledne....
Jedna růže z časů, kdy jsem měla krémovo-béžové oddobí
Riberhus
 no name růže
Maria Theresia
 Astra Monte Cassino
 Jasminus nudiflorum
 Krokus
 Sluneční hodiny

 Cesmína, dosahuje ke dvoum metrům a dělá mi opravdu velkou radost.
Děkuji za návštěvu.

8 komentářů:

  1. Jejda tobě toho ještě kvete:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, děkuji, ale už jsou to jen poslední zbytečky :-). Měj se krásně. dana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, krásné růže.

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško, dnes se krom růží kochám i pohledem na nádherné hodiny a cesmínu. Myslela jsem, že v našich krajích jí je v zimě moc zima...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, u nás v subtropech ne :-), jak říká moje kamarádka Brnu, sama bydlí u Prahy :-)

      Vymazat
  5. Dani,
    zrovna nedávno jsem si říkala, že už je ta moje zahrádka celá opadaná a smutná .... a teď koukám, že ta tvoje ještě hýří barvami .....ty sluneční hodiny jsou nádherné ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, už taky padá, ale některé růže ještě vyhodily poupátka :-). měj se. Dana

      Vymazat