neděle 12. května 2013

Celý víkend prší, takže všechno je krásně zelené, jen se nedá dělat na zahradě a květy u pivoněk se naklání na stranu, jak jsou plné vody. Doufám, že je ještě budeme moct obdivovat než odkvetou. Rozkvetly téměř všechny dřevité pivoňky, už čekám jen na červenou, která je pozdnější a začínají kaliny a clematisy.
Moje nejoblíbenější hanakisoi
a pohled z okna kuchyně do zahrady
první kalina
a clematis rubens

8 komentářů:

  1. Dani, tobě už kvetou pivoňky ???? U nás ještě ne, mají zatím jen malé poupátka .... máš nádhernou zahrádku, je na ní vidět, že jí miluješ a s láskou si jí zvelebuješ .... přeji ti krásný příští týden doufám, že už s trochou sluníčka .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marki, první kvetou bylinné botanické a potom hned dřevité. Bylinné šlechtěné teprve začínají.... Tobě taky krásný proslunněný týden :-)

      Vymazat
  2. Pááni, to je krásný výhled.... jak pohled do parku:-)
    Lavička se mi moc líbí:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, děkuji. Mám ještě stůl a dvě křesla a vše jsem koupila přes bazoš za 1000 Kč, měla jsem před rokem obrovskou radost. Krásný týden i Tobě

      Vymazat
  3. Danuško, moc pěkná zahrádka. Já bych ji brala hned.. bydlím v bytovce skoro v centru města tak se snažím aspoň o rozkvetlý balkón ..

    .. pěkný den Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, i balkon je krásný, zase máš všude blízko a seš šikovná na ruční práce, to já nejsem. hezký týden
    Dana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Danuško, máš zahradu jak z časopisů:-) a ta lavička nemá chybu:-) Hezký den. Zuzana

    OdpovědětVymazat